Het weer in Orlando, Florida

dinsdag 31 maart 2009

Vandaag nog maar drie weken wachten

Vandaag is het op de kop af nog drie weken wachten. De koffers zijn in huis (hahahaha) en van de week ga ik beginnen met uitzoeken van de kleren en spullen die ik daar alvast in kan doen. Dat alleen al vind ik heel leuk om te doen. Het geeft al zo’n vakantiegevoel. De logeerkamer is nu niet te betreden want er staan 5 grote (maar niet te groot want ze vallen binnen de maat) koffers en vier reistrolly’s die als handbagage mee mogen (lang leven Ikea)

In een vorig stukje had ik foto’s van Troon Circle geplaatst die ik van Pieter penpe in the usa-juni2009 had gekregen. Nadat we bij AV op bezoek waren geweest heb ik die verwijderd want daar gingen we toch niet meer naar toe en dat zou alleen maar verwarring scheppen. Pieter is echter een geweldig lieve man en toen hij las dat we naar Sandy Ridge gingen kwam hij weer in actie. Niet alleen stuurde hij me geweldige foto’s, hij kon zelfs nog veel meer informatie boven tafel krijgen. Op de linker foto hebben wij de villa met de roze stip (helemaal links) En een plattegrond van onze villa en daaruit blijkt heel duidelijk dat wij ook een vijf slaapkamer villa hebben. We hebben zoveel ruimte nu!! Teo had dus ook gelijk. Het is echt zo leuk om deze foto’s te hebben en hij heeft al zoveel informatie gestuurd. Pieter, bij deze wil ik je nogmaals bedanken voor alle moeite die je voor me gedaan hebt. Ik vind het geweldig! (klik op de foto's als je een groter formaat wilt bekijken)

Van Karen us in Orlando 2009 heb ik de tip overgenomen om al een Disney Photopass aan te schaffen. Dat leverde toch weer 20 % korting op en die waren we toch van plan om aan te schaffen. Het is wel even slikken wat ze voor zo’n cd vragen maar ik ben ook benieuwd wat de mogelijkheden allemaal zijn om die foto’s te bewerken. Het ziet er in ieder geval geweldig uit en ik wil straks een geweldig fotoboek gaan maken van deze vakantie. Even heb ik nog getwijfeld om ook het fotoboek te bestellen (het is wel erg leuk om al die Disney figuren er naast te hebben staan) maar ik heb er toch voor gekozen om een ander boek te maken en dan de dagen chronologisch op elkaar te laten volgen. Dan zou een apart Disney fotoboek een beetje te veel van het goeden worden en zo goedkoop was die nou ook weer niet. Je kan er namelijk ook van uit gaan dat ik met het standaard model niet uit de voeten kan, dat kan ik namelijk nooit. Het wordt altijd bladzijde bij kopen. Het is dus alleen bij de cd gebleven en ondertussen heb ik al wat ervaring opgedaan met Photoshop (voor de verjaardagskaarten en kerstkaarten) en ook het een heel leuke cd/boek aangeschaft waarmee je de foto’s ook heel leuk kan bewerken. Dus met die Disney figuren zal dat helemaal goed gaan komen.
Oh jongens het duurt nog drie weken! zucht!

1 opmerking:

Dora zei

Meid, het ziet er heel gaaf uit dat huis! Wat een ruimte....

Zeg, jij hebt van die mooie grote koffers staan en ik wordt steeds kleiner (er blijft echt niet veel meer van me over) Zou je.... kan je .... mag ik...... MEE!??

Liefs,
Dorien