Het weer in Orlando, Florida

dinsdag 7 april 2009

Nog twee weken te gaan

De tijd gaat toch nog best snel, zeker als je zoveel afspraken nog hebt staan. Ik ben van de week begonnen met de koffers. Een aantal zaken zijn al ingepakt en ook de jurken heb ik vacuum gezogen. Het ziet er wel goed uit, ik hoop alleen niet dat ze helemaal stijf gekreukeld zijn want dan kan ik nog mijn lol op. We hebben nu gekozen voor 6 koffers meenemen en een sporttas. Wel hebben we heel goed gekeken naar de maten van de koffers want we willen toch ons aan de magische grens van 158 cm houden. Ik heb er over gelezen in de blog van Michael kerst in florida en ook het een en ander gevonden bij United United bagage en verenigdestaten.info . Ook de topic maat van de koffers bij Orlando tips liegt er niet om. Wij gaan in ieder geval het risico niet nemen. Het kan heel goed zijn dat er amper naar onze koffers gekeken wordt maar voor de off-chance dat we iemand aan de balie hebben staan die om wat voor reden aan de verkeerde kant van het bed is opgestaan nemen we gewoon het juiste formaat koffers mee. We hadden er gelukkig al twee van onszelf en we konden bij mijn schoonouders en bij mijn vriendin ook een paar regelen. Twee koffers kunnen gelukkig in twee andere koffers en ook die sporttas gaat in een koffer mee op de heenweg, dus we hoeven op de heenreis maar met vier koffers te sjouwen. Ik ben zo benieuwd hoeveel ik mee terug zal brengen. Zal ik het allemaal nodig hebben? Die sporttas komt in ieder geval van pas want daar kunnen we onze handdoeken en dergelijke in doen als we daar naar een waterpark of naar Clearwaterbeach gaan. Ook kunnen we daar de jurken in verstoppen als de meiden naar hun afspraak gaan in de Bibbidi Bobbidi Boutique. Dat willen we tot op het allerlaatste een verrassing houden.

Geen opmerkingen: