Het weer in Orlando, Florida

donderdag 23 april 2009

345 Scrub Jay Way

Het weer : zonnig
Aantal genomen foto’s : 80
Totaal aantal foto’s : 132

Gisteravond toen we aankwamen waren we te moe om het huis werkelijk op waarde te schatten. Maar wat is dit een prachtig huis. Wat een ruimte, wat een luxe. Een van de eerste dingen die wel in me op kwam was :”je zal het maar schoon moeten houden!!”. We hebben vijf slaapkamers. Yentle en Solange hebben ieder een eigen slaapkamer boven. Wij (Kenneth en Jacqueline) slapen ook boven en Corrie en Bert slapen samen beneden. We hebben allemaal een eigen badkamer al moeten Yentle en Solange hem wel delen. (wat een leed, wat een leed).
Dit is de woonkamer

Hier slaapt Yentle

Hier slaapt Solange

Hier slapen Kenneth en Jacqueline

Hier slapen Corrie en Bert

Dit is de tweede woonkamer en keuken

Dit is het zwembad

Dit is de voorkant van ons huis

Dit is de achterkant van ons huis

Na een razendsnel bezoekje aan de Publix (zeer dichtbij) hebben we vanmorgen lekker ontbeten en zijn de kinderen daarna met opa en papa in het zwembad gegaan. Wat een feest. Solange heeft zich als doel gezet dat ze elke dag met opa gaat oefenen zodat ze aan het eind van de vakantie kan zwemen. Het zou me nog niets verbazen ook
Daarna zijn we om een uur of elf richting de WalMart vertrokken. Met maar één auto want Kenneth en ik hebben een 7-zitter gekregen en dat gaat prima. De terugweg werd echter wel een probleem want toen kwamen de boodschappen en andere zaken er nog bij.
Wat je daar allemaal al niet kopen zeg!

Gelukkig hadden ze bij Richard en Patricia nog ruimte op de achterbank zodat Yentle met hun mee kon rijden. Toen ging alles er goed in en konden we weer op huis aan. Lekker relaxen want we zijn toch wel moe hoor. Vanmorgen waren Mam en ik weer heel vroeg wakker (om 4 uur!!!) dus echt veel fut hebben we even niet. Lekker aan mijn blog werken is ook heerlijk ontspannend. De kinderen hebben het ook even rustig aan gedaan en om 16:00 uur weer een duik in het zwembad genomen. Dit keer in het zwembad van de buren.

Om half zes gaan we in de auto om lekker te gaan eten. Niemand heeft er eigenlijk fut voor maar dat was nou eenmaal het plan en avondeten zat niet bij de boodschappen. Het zou niets bijzonders zijn. Bij de Publix hadden we een chinees gezien dus dat zou wel goed komen. Staan we voor de deur zien we dat het geen chinees restaurant is maar een afhaalchinees. Hebben we daar toch lekker voor gekozen. En het was heerlijk, echt heerlijk. Dat gaan we waarschijnlijk nog wel een keertje herhalen.

Het is nu kwart over acht en ik zit hier nog alleen in de woonkamer. Iedereen is al richting zijn mandje gegaan want de verwachting is toch dat we morgenochtend weer verschrikkelijk vroeg wakker zullen zijn. Maar ik moet toch nog even aan deze blog werken. Ik vind het zelf veels te leuk.
De blog sluit ik af met iets heel leuks
Een verslag van de dag van twee meiden:

9 opmerkingen:

Pieter en Petra zei

Zo hee, dat ziet er allemaal goed uit zeg !! Ik ken natuurlijk wel de villa op nummer 501 maar deze mag er ook wel zijn hoor. Ook wij zijn altijd de 1e ochtend om 4 uur wakker, dat komt omdat je lichaam nog op de 'oude tijd' reageert.
Ik zie ook een paar mooie SUV's voor de deur staan dat hebben jullie toch maar mooi geregeld

Nog een "gezonde tip" : bij PUBLIX hebben ze overheerlijke vers fruitsalade (kost iets van $4), die moet je echt proberen !!

Jullie hebben dik 30 graden hoor ik, wees maar blij want wij hadden nachtvorst...

Groetjes van (enigzins jaloers),
Petra & Pieter

Pieter en Petra zei

Dat filmpje vd meiden, geweldig !!!

Je bent inmiddels bij Wal*Mart geweest, die is groot he !!
Het zal mij benieuwen of jullie de komendagen dingen gaan herkennen uit mn eigen blogs en de emails die ik gestuurd heb.

Het updaten van mn weblog vindt ik trouwens ook altijd een ontspannende afsluiting van de dag voor het slapen gaan.

Groetjes, (nog steeds jaloers),
Pieter

famscheepensgoesorlando zei

wat een ontzettend leuk verslag.
en jullie hebben een prachtige villa.
nog heel veel plezier en we blijven jullie met plezier volgen.
gr marij ( orlando forum)

cloggie68 zei

Heerlijk verslag, ik vond het filmpje echt super... misschien krijg ik mijn jongens volgende week ook zo gek, haha! Veel plezier in Animal Kingdom, wij vertrekken morgen naar florida!

Dora zei

Wat ziet jullie huis er super uit! en dat zwembad!!! Zal wennen zijn in jullie eigen huis straks! :-)
Wat leuk dat Yentle en Solange vertelde wat ze gedaan hebben! Ik zal het aan Oma laten zien. Wil je ze de volgende keer vragen om mij ook gedag te zeggen? (haha)

Liefs

Marleen en Bertus zei

Wat een geweldig huis!!En dat filmpje van de meiden hardstikke leuk hoor.Ik ga jullie elke dag volgen dan ben ik er ook een beetje bij haha!Met het hondje gaat het prima.Groetjes en een dikke kus van ons!

Maggie To Go zei

Hoi Yentle en iedereen,

hier een berichtje van Chalace. Wat grappig om jou op een filmpje te zien en wat leuk om te lezen over jullie vakantie. Het grappigste vind ik de foto van Solange in de knuffelbak van $ 5,95, hoe hebben jullie die foto gemaakt? Geweldig!! Jullie villa ziet er zo mooi uit, misschien dat wij in onze vakantie in juli dat ook gaan doen. En die zwembad, echt vet cool. Heb je trouwens zwembadverwarming nodig of is het water warm genoeg? Ik ga je straks als je weer thuis bent, heel veel dingen vragen over Florida. Maar voor nu wens ik jou en je familie ontzettend veel plezier met de rest van je supervakantie. En we zullen zo vaak mogelijk je blog volgen.

Groetjes, Chalace en Maggie Chan

Maggie To Go zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Dennis, Diana, Björn en Sven Oldenburger zei

Geweldig om te zien en te lezen hoe jullie aan het genieten zijn!!
maar jeetje....... t is wél behelpen hè, in zo'n klein huisje..... en dan óók nog de badkamer moeten delen... ;-)

Super, ga zo door met je verslag! Niet alleen JIJ, maar ook zeker WIJ hebben er heel veel plezier aan!