Het weer in Orlando, Florida

dinsdag 21 april 2009

De laatste vanuit Nederland voor deze maand

Nog heel even gauw de laatste up-date vanuit nederland. Afgelopen vrijdag kreeg ik nog van Teo te horen dat we weer een ander huis hebben. Er bleken problemen te zijn met de internetverbinding. Aangezien wij juist internetverbinding wilden hebben moesten ze dit oplossen en hebben ze dat gedaan door ons in het geheel drie huizen te verplaatsen. Als het goed is schuiven we drie huizen naar links op. We zitten nu in het huis links naast de gele stip (zie foto bij "vandaag nog maar drie weken wachten) Volgens Teo maakt het helemaal niets uit wat betreft het huis want qua indeling is deze gelijk.
Ach, op dit moment maakt het me allemaal niet zoveel meer uit. Ik heb nu wel andere zaken aan mijn hoofd,zoals: Zit alles in de koffers, ben ik niets vergeten, nog de laatste wasjes, en daardoor ook de laatste strijk, ben ik écht niets vergeten, nog even stofzuigen, koelkast kontroleren dat straks de dingen niet een eigen leven gaan ontwikkelen, de kamers nalopen dat alles opgeruimd is, als ik maar niets vergeten ben..... Yentle is naar school en Solange naar de peuterspeelzaal. Ik heb even mijn handen vrij om de laatste puntjes op de i te zetten.
En natuurlijk weet ik ook best dat ze in Amerika winkels(!) hebben en dat alles wat ik vergeten ben ik vast daar wel kan kopen!!!! Maar het gaat mij meer om de papieren bevestigingen (tickets) ed. die we al hebben gekregen, onze paspoorten, en al dat andere geneuzel. Dingen die je niet zo snel kan vervangen. Elke keer als ik mijn tas nakijk dan zie ik het weer allemaal zitten en ben weer gerustgesteld.....tot een uur later wannneer ik het voor de zekerheid nog even nakijk. Zenuwachtig, IK? Helemaal niet!

Vanmiddag gaat het feest voor ons beginnen. We halen de meiden op uit school en dan gaan we richting Amsterdam voor onze overnachting in het vd Valk Hotel. Ben zo benieuwd. Ik vind het een leuke manier van het inluiden van de vakantie. Morgenochtend geen stress in het verkeer. Heerlijk!
Op dit moment worden nog even al mijn ramen gezeemd door de glazenwasser dus die zijn ook nog lekker schoongemaakt. Helemaal fijn. Een schoon huis achterlaten vind ik toch wel heel belangrijk hoor.
Mensen, dit is het laatste stukje vanuit Nederland. Het is echt de bedoeling om alles bij te gaan houden maar als er een dagje tussen komt te zitten dan moeten jullie het me maar vergeven hoor. Dan was ik toch een beetje moe

6 opmerkingen:

Pieter en Petra zei

Hey Jacqueline & Kenneth,

Spannend he, nu gaat het eindelijk gebeuren!!
Vanaf morgen zit ik weer iedere da9 om 07:15 te kijken of er al een update is, een mooi begin van de (werk)dag.

Nogmaals een hele fijne avontuurlijke vakantie met veel zon, shoppen, pretparken en lekker 'cruisen' in een dikke SUV,
Petra & Pieter

ps,
Wel ff "gluren bij de buren" he ;)

kimmie zei

heel veel plezier en wie weet komen we elkaar daar tegen

Carmen zei

Hoi allemaal,

We hopen dat jullie een hele fijne vlucht zullen hebben en dat alles naar wens verloopt. Heel veel plezier en denk er aan genieten moet.

-xxx-
Orlando, Marga, Carmen en Nina

Marleen en Bertus zei

Hallo allemaal!Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad!Veel plezier en geniet er van.Dikke kus van Marleen en Bertus

famscheepensgoesorlando zei

een heel fijne vakantie geniet ervan en ik volg jullie met veel plezier.
groetjes marij ( orlando forum)

Daniëlle en Ronald zei

En nu wachten op de eerste reactie vanuit de USA!!

Dikke kus,

D&R