Het weer in Orlando, Florida

maandag 27 april 2009

even snel een berichtje

Sorry mensen maar dit is even een snel berichtje. We zijn om half elf thuis gekomen en nadat ik bezig ben geweest ben geweest met de foto's (het zijn er weer flink wat geworden) heb ik niet meer de fut om nog aan mijn blog te werken. Morgen is er een rustdag en dan zal ik het helemaal goed maken.
Het duurt namelijk best wel lang om de foto's op te loaden en aangezien ik hele mooie foto's heb van het vuurwerk (die ik jullie niet wilt onthouden) zal ik er morgen op mijn gemak meer tijd in steken.

Hope to see you soon!!

9 opmerkingen:

Pieter en Petra zei

Hey Jacqueline,

Goed nieuws : wij komen nu echt in de villa op 453 Scrub Jay Way !! Dit is gisteren bevestigd door AV dus willen wij je nogmaals hartelijk danken voor de 'spionagefotos' die inmiddels op m'n weblog staan.

Wat het uploaden vd fotos betreft, ik comprimeer ze altijd voor het uploaden, dat scheelt veel tijd en ook worden ze sneller geladen op het scherm. (Daar zal ik je nog wel ff een e-mail over sturen)

Petra kijkt elke dag uit naar het filmpje van "de meiden" want die vindt ze zo leuk.

Groetjes vanaf de Coolsingel in Rotterdam (waar voor de hele dag regen is voorspeld),

Pieter

Marleen en Bertus zei

Goeiemorgen allemaal!Ik kan het me voorstellen hoor dat je dat niet meer zag zitten zo laat!Ik mis alleen dan wel de meiden vandaag.Maar des te meer verheug ik me dan op morgen.Rust lekker uit vandaag dan kunnen jullie er weer volop tegenaan.Je moet tenslotte ook rekening houden met die 2 oudjes HAHA.Geef ze maar een dikke kus.Groetjes en een poot van Zoé!

Dora zei

Ooooh jammer, maar begrijpelijk. Verheug me alweer op het verhaal van gisteren. Veel regen vandaag en met koninginnedag staan we ook gedeeltelijk in de regen.
Liefs, D, B, L & E

Carmen zei

Heey,

Wel een domper hoor, zo'n kort berichtje. Maar je hebt hartstikke gelijk, want je moet van je drukke dagen ook genieten.

Vanuit een regenachtig Nederland kijken we uit naar het volgende berichtje.

Groetjes,
Orlando, Marga, Carmen en Nina

Claudia zei

Ja Hallo Zeg,

Wat nou even een kort berichtje, 't was laat en ik was moe nou en....je houd een blog bij of niet.
Wel een lekker dagje gehad? Vermoeiend he hoe leuk het allemaal ook is.
Geniet vandaag maar lekker van jullie "rustige" dag en vooral van het mooie weer, want dat laat hier in Nederland weer eens flink te wensen over.
Nou weer genoeg onzin neergezet voor vandaag, veel plezier, allemaal en dikke kus enne Jacq...Ik verwacht wel een SUPERVERSLAG na zo'n dag luieren.

Unknown zei

Hoi Jacqueline,

Net even de verhalen van afgelopen dagen zitten lezen. Erg leuk om te lezen hoe jullie het daar hebben. Gelijk m'n zusje ook even laten lezen, die vertrekt zondag ook jullie kant op.
Ik hoor de verhalen na de vakantie van Yentle! Geniet ervan!

Groetjes Hilde

Dora zei

hai yentle en solange

ik heb jullie filmpje's ge keken.
en volgens mij heben jullie een leuke vakantie

mijn vraag.
ik vind het gedag zeggen erg leuk maar zegen jullie ook nog gedag tegen mij?

van thirsa xx

famscheepensgoesorlando zei

hoi hoi
nou dat kwam mij ook goed uit want ik had vanmorgen geen tijd om te lezen dus kon nu pas kijken maar ik heb dus niks gemist hihihihi.
groetjes marij

Daniëlle en Ronald zei

Bonjour lieverds,

Wat een belevenissen allemaal daar in de USA!! Tja, een trage internet verbinding is iets waar wij ook aan moeten wennen in La France.Neemt niet weg dat het leuk is om de achterban te informeren.

Dikke kus en veel plezier verder.

D&R